Warunki i zasady zakupów / sprzedaży

1. WSTĘP

Witamy na stronie Magiczne pioro. Mamy nadzieję, że odwiedzenie naszej strony będzie przyjemne i użyteczne oraz, że będziecie Państwo usatysfakcjonowani naszą usługą.

Niniejsze Warunki i zasady zakupów/ sprzedaży w sklepie internetowym Magiczne pioro (zwane dalej Warunkami sprzedaży), dotyczą korzystania ze sklepu internetowego Magiczne pioro, względnie domeny internetowej www.magicznepioro.pl
Usługi sklepu internetowego Magiczne pioro są dostępne na stronie internetowej http//:www.magicznepioro.pl (zwanej dalej sklepem internetowym Magiczne pioro).

W sklepie internetowym Magiczne pioro możecie Państwo zakupić dostosowane do siebie produkty z naszej oferty.
Właścicielem sklepu internetowego Magiczne pioro jest spółka handlowa Pluma studios d.o.o., Zagreb, Nova cesta 151 (zwana dalej „Magicznym piórem/ Pluma studios”, „My”).

1.1. Korzystanie ze strony i zmiany

Ze strony internetowej Magiczne pioro mogą Państwo korzystać na swój prywatny użytek, bez żadnych opłat za użytkowanie, zgodnie z niniejszymi Warunkami sprzedaży.
Korzystając ze sklepu internetowego Magiczne pioro, zobowiązujecie się Państwo do przestrzegania wskazanych zasad i warunków.
Prosimy o uważne przeczytanie tego dokumentu przed rozpoczęciem korzystania ze sklepu internetowego Magiczne pioro oraz przed samym zamówieniem produktów na tej stronie. Korzystając z tej strony i zamawiając produkty, potwierdzacie Państwo, że przeczytaliście, zrozumieliście oraz wyrażacie zgodę na niniejsze Warunki sprzedaży. Warunki sprzedaży możecie zapisać na swoim komputerze lub wydrukować, klikając na ikonkę „wydrukuj“ w swojej przeglądarce.

Jeśli nie zgadzacie się z niniejszymi Warunkami sprzedaży, prosimy o niekorzystanie z tej strony.

Prosimy mieć na uwadze, iż zastrzegamy sobie prawo do modyfikacji Warunków sprzedaży, stąd powinni je Państwo okresowo przeglądać. Jeśli któraś ze zmian Warunków sprzedaży jest dla Państwa nieakceptowalna, powinni Państwo zrezygnować z korzystania z tej strony. Jeśli jednak będziecie kontynuować korzystanie z tej strony, będzie się przez to rozumieć, że wszystkie zmiany zostały przez Państwa zaakceptowane.

1.2. Terminy
„Kupującym” jest osoba, na którą jest zaadresowane Zamówienie
„Sprzedającym” jest Pluma studios d.o.o.
„Umowa” to Zamówienie i Potwierdzenie zamówienia
„Zamówienie” to Państwa zamówienie produktów z tej strony
„Warunki sprzedaży” to standardowe terminy i warunki prowadzenia działalności zdefiniowane w niniejszym dokumencie

1.3. Komunikacja elektroniczna
Odwiedzając sklep internetowy Magiczne pioro, komunikujecie się Państwo drogą elektroniczną. Wyrażacie przez to zgodę, że wszelkie porozumienia, informacje, zawiadomienia i inne treści dostarczone Państwu drogą elektroniczną pod względem prawnym są równoważne dokumentom sporządzonym na piśmie.

1.4. Produkty
Każda książka kupiona w sklepie internetowym Magiczne pioro jest personalizowana przy użyciu Państwa danych i tym samym unikatowa, przygotowana właśnie dla Państwa.

Choć staramy się, na ile to możliwe przedstawić i opisać wygląd naszych produktów, nie możemy zagwarantować, że obrazy wyświetlone na monitorze lub telefonie komórkowym odpowiadają rzeczywistemu wyglądowi produktu.

Zaleca się, by z produktów, które można zamówić na tej stronie, bez nadzoru rodziców nie korzystały dzieci do 3 roku życia.
Pluma studios nie będzie ponosić odpowiedzialności za jakikolwiek uraz i/ lub szkodę powstałą poprzez użycie produktów, które można zakupić na tej stronie.

Pluma studios zastrzega sobie również prawo do zmiany, zaprzestania lub modyfikacji produktów lub usług na tej stronie w dowolnym czasie i bez wcześniejszego powiadomienia.

2. WARUNKI SPRZEDAŻY
Niniejsze Warunki sprzedaży określają procedurę zamawiania, płatności, dostawy oraz reklamacji produktów oferowanych na tej stronie.

2.1. Zakup i Rejestracja
Zakupów w sklepie internetowym Magiczne pióro mogą dokonywać osoby mające co najmniej 18 lat. Kupujący ponosi odpowiedzialność za prawdziwość i kompletność informacji wprowadzonych przy zakupie i rejestracji. Jeśli dojdzie do jakiejkolwiek zmiany danych wprowadzonych przez Państwo przy rejestracji, są Państwo zobowiązani do natychmiastowej edycji swojego konta użytkownika, w celu powiadomienia nas o zaistniałych zmianach.

Rejestracja nie jest krokiem obowiązkowym przy zamawianiu produktów na tej stronie. Zakupów możecie dokonywać również jako gość. Z korzyści Klubu korzyści można jednak korzystać wyłącznie jako użytkownik zarejestrowany.

2.2. Zamawianie
Produkty zamawia się drogą elektroniczną.
Naciskając przycisk 'Dodaj do koszyka', dany produkt wkłada się do koszyka. Produkt uważa się za zamówiony w momencie przejścia przez kupującego przez cały proces zamówienia i zapłaty (procedura checkout).
Jeśli nie będziemy mieć możliwości zrealizowania zamówienia po przyjęciu płatności, zwrócimy Państwu pieniądze i rozwiążemy umowę.
Pluma studios d.o.o. zobowiązuje się do dostarczenia wszystkich zamówionych produktów w terminie maksymalnie 30 dni roboczych.
Pluma studios d.o.o. zastrzega sobie prawo do odrzucenia któregoś z Zamówień bez obowiązku podawania wyjaśnienia. Pluma studios d.o.o. zastrzega sobie prawo do niedostarczenia zamówienia, w razie zaistnienia podejrzenia nadużyć.

2.2.1. Akceptacja Warunków sprzedaży
W celu pomyślnego zakończenia zamówienia, konieczne jest zaznaczenie „okienka“, przez co potwierdzacie Państwo, że zapoznaliście się z Warunkami sprzedaży podanymi na stronie internetowej Magiczne pioro oraz że je akceptujecie. Jeśli nie zaakceptujecie Warunków sprzedaży, system nie pozwoli na pomyślne zakończenie zamówienia.

2.2.2. Mailowe potwierdzenie zamówienia
Informacja o pomyślnie dokonanym zakupie przychodzi na Państwa adres mailowy wskazany w Państwa zamówieniu (Potwierdzenie zamówienia). W tym momencie, umowę uważa się za zawartą.

2.2.3. Zmiana zamówienia
Potwierdzenie zamówienia będzie zawierać szczegóły Państwa zamówienia, cenę i szacunkowy czas dostarczenia zamówienia. Państwa odpowiedzialnością jest skontaktowanie się z nami i poinformowanie nas w razie wystąpienia błędu w Państwa zamówieniu, tak szybko jak to możliwe, a najpóźniej w terminie do 4 godzin od momentu zakończenia/ przekazania Państwa zamówienia, w którym to terminie mają Państwo dostęp do zamówienia i jego zmian. Jeśli nie zostanie to zrobione, wyrażacie zgodę na wysyłkę niepoprawnego zamówienia na Państwa adres. Tak więc po upływie 4 godzin od momentu zakończenia/ przekazania Państwa zamówienia, zmiana zamówienia nie będzie już możliwa.

Potwierdzenie zamówienia jest generowane automatycznie przez serwer oraz przekazywane kupującemu w chwili zakończenia zamówienia.

Jeśli nie otrzymacie takiej wiadomości, prosimy Państwa o sprawdzenie:
1. czy wiadomości nie ma w Państwa folderze ze spamem,
2. czy Państwa skrzynka nie jest pełna,
3. czy artykuły nie znajdują się jeszcze w Państwa koszyku – jeśli tak jest, powtórzcie proces zamawiania.

2.2.4. Personalizacja produktów
Przy zamówieniu to Państwo kreują wygląd swojego produktu na naszej stronie. Stworzony produkt możecie przeglądać na naszej stronie. Przed umieszczeniem produktu w koszyku, potwierdzacie wyrażenie zgody na dane, które podaliście w szablonie do kreowania produktu. Oznacza to, że potwierdzacie zamówienie produktu z danymi, które zostały przez Państwa przekazane.
Po dokonaniu zamówienia macie dokładnie 4 godziny na zmianę wyglądu Państwa produktu, jeśli w mailu z Potwierdzeniem zamówienia stwierdzicie, że pomyliliście się przy zamawianiu. Po upływie tego terminu, Państwa zamówienie jest przekazywane do wydruku i oprawy i nie ma już możliwości wprowadzenia zmian.

2.3. Płatności
Wszystkie ceny podane są w polskiej walucie, złotych polskich (zł) i zawierają VAT. Artykuły dostarcza się w cenach obowiązujących w dniu złożenia zamówienia.
Magiczne pioro zastrzega sobie prawo do zmiany ceny każdego z produktów, w dowolnym momencie.

2.3.1. Sposoby płatności
Kupujący zobowiązuje się do dokonania płatności za zamówione produkty spółce Pluma studios d.o.o. w jeden ze sposobów płatności wymienionych na stronie sklepu internetowego Tvornica snova.

Za zamówione produkty (z lub bez kosztów dostawy), kupujący zapłaci sprzedającemu w jeden z trzech sposobów:

1) za pobraniem przy dostawie towaru przez firmę kurierską InPost Sp. z o.o.
Pobranie jest możliwym sposobem platności tylko na terenie Polski przy wybraniu opcji dostawy przez inPost i tylko w przypadku, kiedy łączna wartość Państwa koszyka nie przekracza 450,00 zł.
Jeśli wartość Państwa koszyka przekracza 550,00 zł, pobranie nie zostanie Państwu zaproponowane jako opcja platności.
Jeśli wybierzecie dostawę inną firmą kurierską, w opcji tej niestety nie będzie możliwe dokonanie zapłaty za pobraniem oraz pobranie nie zostanie Państwu zaproponowane jako opcja płatności.

2) Visa, Mastercard i BLIK przez system Adyen
Przy płatności jednym ze wskazanych sposobów, Państwa dane będą chronione przez system Adyen. Oznacza to, że Pluma studios d.o.o., względnie sklep internetowy Magiczne pioro nie ma wglądu do numeru Państwa karty lub rachunku bankowego, lecz ma go wyłącznie podmiot zarządzający kartami, właściciel karty, względnie Państwa bank.
Gwarantujecie Państwo, że wszystkie szczegóły przekazane nam w celu realizacji swojego zamówienia i jego dostawy podaliście poprawnie, oraz że karta (jeśli zdecydowaliście się Państwo na płatność kartą), którą zostanie dokonana płatność stanowi Państwa własność.

3) Przez Paypal
Jeśli posiadacie rachunek Paypal powiązany z poświadczoną i ważną kartą kredytową lub debetową, wystarczy zalogować się za pomocą adresu e-mail i hasła. Płatność jest dokonywana przez zabezpieczone strony PayPal-a, co oznacza, że dane, z których korzysta się przy platności nie są dostępne nikomu innemu, lecz wyłącznie Pay-Pal-owi.
Wszystkie płatności dokonywane są w złotówkach.

2.3.2. Faktura
Faktura będzie dostępna na stronie internetowej bezpośrednio po pomyślnym dokonaniu zakupu (Państwa konto użytkownika). Fakturę można wydrukować lub zapisać na swoim komputerze.
Ze wszelkimi zapytaniami dotyczącymi faktur, prosimy o zwrócenie się do nas na adres mailowy info@magicznepioro.pl

2.4. Dostawa
Miejscem dostarczenia Państwa produktów będzie miejsce wskazane w Państwa zamówieniu.

Na terenie Polski produkty dostarcza spółka handlowa DPD, spółka handlowa inPost lub spółka Skarbu Państwa – Poczta Polska S.A.

Magiczne pioro zastrzega sobie prawo do wysłania przesyłki dowolną inną firmą kurierską, jeśli oceni, że w danej chwili będzie to konieczne dla wypełnienia warunków umowy, względnie dostarczenia produktów kupującemu.

2.4.1. Koszt dostawy
Koszt dostawy zależy od rejonu dostawy, wybranej opcji dostarczenia oraz liczby produktów w koszyku.
Wszystkie aktualnie obowiązujące koszty dostaw można zobaczyć na podstronie Dostawa i płatność.
Koszt dostawy nie jest ujęty w wyświetlanej cenie produktu na stronie internetowej.
Koszt dostawy jest również podany w koszyku, przed dokonaniem płatności.

2.4.2. Pakowanie towaru
Zamówiony towar zostanie tak ułożony, aby przy zwyczajnym obchodzeniu się z nim przy transporcie nie został uszkodzony. Kupujący jest zobowiązany do sprawdzenia przesyłki przed jej przyjęciem, zaś ewentualne widoczne uszkodzenia należy od razu zgłosić oraz odmówić przyjęcia uszkodzonej przesyłki.

Produkty z jednego zamówienia zostaną Państwu dostarczone w jednej paczce, Pluma studios zastrzega sobie jednak prawo do wysłania produktów w różnych paczkach, jeśli jest to konieczne ze względów technicznych.

Należy mieć na uwadze, że produkty z tego samego zamówienia, pod jednym, unikatowym numerem zamówienia zostaną wysłane Państwu w tej samej paczce.
Jeśli zamówicie więcej produktów w różnych zamówieniach, produkty te zostaną Państwu wysłane oddzielnie.

2.4.3. Przebieg dostawy
Po przekazaniu Państwa zamówienia przez Pluma studios firmie kurierskiej, otrzymacie mailowe potwierdzenie firmy kurierskiej z podanym numerem Państwa przesyłki, jak również zmianą statusu przesyłki (np. zmiana adresu dostawy, terminu dostawy itp.).

Jeśli paczka została wysłana za pośrednictwem Poczty Polskiej (przesyłka standardowa), nie otrzymasz e-maila z potwierdzeniem od firmy kurierskiej.

Jeśli nie jesteście w miejscu oznaczonym jako miejsce dostawy na zamówieniu, dostawca dodatkowo skontaktuje się z Państwem lub zostawi awizo z podanym kontaktem, w celu ustalenia następnego terminu dostawy.

Jeśli z własnej winy nie odbierzecie Państwo zamówienia dostarczonego przez firmę kurierską, Pluma studios nie jest zobowiązana do zrefundowania Państwu zapłaconej kwoty za produkty i dostawę.
Jednak, w przypadku jeśli nie odbierzecie zamówienia i paczka zostanie zwrócona do nas jako do nadawcy, Pluma studios w dobrej wierze skontaktuje się z Państwem w celu ponownego dostarczenia produktów na Państwa koszt.

2.4.4. Termin dostarczenia
Termin dostarczenia wynosi maksymalnie 30 dni roboczych dla wszystkich produktów i zaczyna bieg od chwili otrzymania zamówienia.

Pluma studios dołoży starań, aby produkty zostały Państwu dostarczone nawet przed upływem wskazanego terminu.
Na naszej stronie i w potwierdzeniu zamówienia, dla Państwa orientacji, podany jest termin w ramach którego Państwa produkt powinien dotrzeć pod dany adres. Jest to podany przez nas termin szacunkowy, oparty na dotychczasowym przeciętnym czasie dostarczenia.
Czas potrzebny na wyprodukowanie, względnie dostarczenie może jednak być inny, stąd czas dostarczenia podany na stronie i w potwierdzeniu zamówienia jest tylko orientacyjny. Dołożymy starań, aby towar dostarczyć w podanym terminie, lecz nie ponosimy odpowiedzialności, jeśli zamówienie nie zostanie dostarczone we wskazanym terminie.
Towar jest ubezpieczony od braków w dostawie i jeśli kupujący po 30 dniach roboczych od przekazania zamówienia nie otrzyma żadnej informacji czy dostawy od sprzedającego, względnie z firmy kurierskiej, musi poinformować o tym sprzedającego, by ten mógł odnaleźć przesyłkę lub wysłać przesyłkę zastępcza.

Jeśli minęło 60 dni od zamówienia, a kupujący nie powiadomił sprzedającego o braku informacji w związku z dostawą przesyłki, względnie jeśli produkt nie dotarł po ustalonym teminie 60 dni, reklamacja nie zostanie już uwzględniona.

2.5. Gwarancja jakości
Pluma studios robi wszystko, aby każdy egzemplarz książki, który dostarcza był poprawny i wolny od błędów. Szczególną uwagę zwracamy na druk, oprawę i zapakowanie produktu, aby kupujący był nim w pełni usatysfakcjonowany.
Jednak, jeśli pomylimy się przy druku, oprawie czy pakowaniu produktu, gwarantujemy Państwu skorygowanie błędu w najszybszym możliwym terminie i całkowicie na nasz koszt.
Działamy tak, ponieważ stoimy za swoimi produktami i w naszym interesie jest, aby przy wręczaniu tak oryginalnego i szczególnego prezentu nasi klienci, jak również dzieci wręczajace prezent byli w pełni usatysfakcjonowani.

Informacje związane z Reklamacjami i Prawem do rozwiązania umowy można przeczytać na podstronie „Reklamacja“.

2.6. Upusty i promocje
Wszystkie jednorazowe upusty zatwierdzane przez Pluma studios w czasie trwania promocji realizowane są poprzez wpisanie kuponu w przewidzianym do tego polu w ramach koszyka. Po wpisaniu kuponu do przewidzianego pola, należy nacinąć przycisk „Zastosuj“, po czym system automatycznie obliczy należny upust.

Upust może zostać zatwierdzony od ceny książki lub kosztu dostawy.

Ważna uwaga: Użytkownicy będący członkami Klubu korzyści (punkt 2.7 niniejszego dokumentu) nie uzyskują prawa do łączenia upustów. Tak więc, jeśli użytkownik będący członkiem Klubu korzyści dokona zakupu w czasie trwania promocji i realizuje upust poprzez wpisanie kuponu w przewidzianym do tego miejscu, zatwierdzony zostanie dla niego upust zgodny z wpisanym kodem z kuponu.

2.7. Klub korzyści
Organizatorem Klubu korzyści (zwanym dalej Klubem) jest Pluma studios d.o.o., Nova cesta 151, 10 000 Zagrzeb.
Program Klubu korzyści prowadzony jest w całości poprzez sklep internetowy Magiczne pioro.
Członkostwo w Klubie jest całkowicie bezpłatne.
Rejestrując się w sklepie internetowym Magiczne pioro, automatycznie zostajecie Państwo członkiem Klubu.
Celem Klubu korzyści jest nagradzanie stałych klientów sklepu internetowego Magiczne pioro.

Na program Klubu składa się przyznawanie upustów za ponowne zamówienia. Każdy przydzielony upust ma termin ważności 15 miesięcy, po czym ulega automatycznemu usunięciu, względnie nie może już być wykorzystany.

Program Klubu jest powiązany z danym kontem użytkownika w sklepie internetowym Magiczne pioro, i tak dla zakupionej drugiej, trzeciej i czwartej książki nalicza się upust 10%, a dla piątej książki 100% upustu. Tak więc, każda co piąta zakupiona książka z jednego konta użytkownika jest całkowicie darmowa.

Upusty naliczane w ramach Klubu korzyści nie łączą się z jednorazowymi upustami i korzyściami, które można uzyskać w ramach danej promocji.

Upust naliczany jest od pełnej ceny książki, z wliczonym podatkiem VAT.
Przy realizacji przez kupującego zamówienia na piątą książkę, która jest dla niego darmowa, Pluma studios zobowiązuje się do pokrycia kosztu dostawy tej książki.

Wszystkie upusty naliczane sa automatycznie, przy zalogowaniu się na konto użytkownika i dokonywaniu zakupów w sklepie internetowym Magiczne pioro.

A zatem, upusty uzyskuje się z tytułu przyłączenia poszczególnych książek z zakupów zrealizowanych z jednego konta użytkownika. Upustów nie uzyskuje się przy zakupie innych produktów z oferty, lecz wyłącznie przy zakupie spersonalizowanych książek.

Program Klubu odbywa się w cyklach.
Pierwszy cykl składa się z:
1. pierwszej książki – pełna cena
2. drugiej książki – 10% upustu
3. trzeciej książki – 10% upustu
4. czwartej książki – 10% upustu
5. piątej książki – 100% upustu

Uwaga: wszystkie zamówienia muszą być dokonane w okresie 15 miesięcy.

Drugi cykl składa się z:
Opcja A: Jeśli nie minęło więcej niż 15 miesięcy od ostatniego zamówienia
1. pierwszej książki – 10% upustu
2. drugiej książki – 10 % upustu
3. trzeciej książki – 10% upustu
4. czwartej książki – 10% upustu
5. piątej książki – 100% upustu
Uwaga: wszystkie zamówienia muszą być dokonane w okresie 15 miesięcy.

Opcja B: Jeśli minęło więcej niż 15 miesięcy od ostatniego zamówienia
1. pierwszej książki – pełna cena
2. drugiej książki – 10 % upustu
3. trzeciej książki – 10% upustu
4. czwartej książki – 10% upustu
5. piątej książki – 100% upustu

Uwaga: wszystkie zamówienia muszą być dokonane w okresie 15 miesięcy.
Każdy cykl ma ograniczenie czasowe i podane zakupy muszą zostać dokonane w obrębie 15 miesięcy od dnia zakupu pierwszej książki.

Książka, od której dnia zakupu minęło 15 miesięcy, jest wykreślana z programu Klubu.
Książka, od której dnia zakupu minęło ponad 15 miesięcy nie może być przeniesiona do następnego cyklu.

Wyłączenie z Klubu korzyści

Pluma studios zastrzega sobie prawo do wyłączenia konta użytkownika z Klubu, w razie zaistnienia podejrzenia nadużyć.
Konto użytkownika zostanie usunięte, a kupujący wyłączony z Klubu, jeśli nie zapłaci za zamówione produkty.
Jeśli kupujący zamówi produkty i jako sposób płatności wybierze pobranie, a następnie nie odbierze/ odmówi odbioru i nie zapłaci za przesyłkę firmie kurierskiej, Magiczne pioro zweryfikuje go przy ponownym zamówieniu produktów. Koszt ponownej dostawy produktów wynosi 10 złotych.
Jeśli kupujący nie ureguluje wskazanego kosztu w terminie do 7 dni, jego konto użytkownika, wraz z całą historią zamówień, zostanie usunięte z systemu.
Jeśli kupujący ureguluje wskazany koszt w teminie do 7 dni, a następnie nie odbierze/ odmówi odbioru przesyłki i zapłacenia kwoty pobrania, jego konto użytkownika wraz z całą historią zamówień zostanie bezpowrotnie usunięte z systemu.

Prosimy mieć na uwadze, że dokonując zakupów w sklepie internetowym Magiczne pioro, akceptujecie Państwo również wymienione zasady Klubu korzyści.